logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۵۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

قدرت دفاعی و بازدارنده ایران در منطقه اولین حرف را می زند/عملیات موشکی سپاه پاسداران حامل پیامی برای دشمنان ایران اسلامی بود

قدرت-دفاعی-و-بازدارنده-ایران-در-منطقه-اولین-حرف-را-می-زند-عملیات-موشکی-سپاه-پاسداران-حامل-پیامی-برای-دشمنان-ایران-اسلامی-بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ایران اسلامی به برکت قدرت دفاعی و بازدارنده در منطقه اولین حرف را می زند، گفت: عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامل پیامی برای اسرائیل ، آمریکا و همپیمانان آمریکا بود.

به گزارش موج رسا; آیت الله سیخ علی خاتمی امروز در خطبه های نماز عید فطر، به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با قدرت و توانمندیهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرموده اند، ایمان اسلامی، پیشرفت های علمی،قدرت اقتصادی و قدرت دفاعی از توانمندیهای جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در روز قدس و انتخابات نشانه ایمان و اعتقاد ملت ایران است، تصریح کرد: وحدت ملی،توانمندیهای سیاسی،حضور قوی و نیرومند مردم که در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد، عشق و دلبستگی به نظام از قدرت و توانمندیهای انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ایران اسلامی به برکت قدرت دفاعی و بازدارنده ایران در منطقه اولین حرف را می زند، ابراز کرد: عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامل پیامی برای اسرائیل ، آمریکا و همپیمانان آمریکا بود.

نماینده ولی فقیه در زنجان با بیان اینکه زمان بزن در رو تمام شده است، عنوان کرد: کشور های حاشیه خلیج فارس باید به نتیجه برسند که امنیت منطقه را خودمان تامین می کنیم نه آمریکا.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه دشمانان انقلاب اسلامی ایران می خواهند عوامل قدرت انقلاب اسلامی را تضعیف کنند، خاطرنشان کرد: حضور ثابت و همیشه در صحنه ملت ایران در همه عرصه های عشق و دلبستگی به نظام را نشان می دهد که این حضور باعث ناامیدی دشمانان شده است.

 امام جمعه زنجان در پایان به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: دشمانان ، دوستان با اخلاص  و آنهایی که گاهی دلشان می لرزد بدانند جمهوری اسلامی ایران مستحکم ایستاده است و بدانند که نمی توانند به ما سیلی بزنند ما به آنها سیلی می زنیم.

عصر زنجان

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲